2017. július 17., hétfő

07.17.

-Hazajött végre a kicsi szerelmem egy hét után.<3333 Nagyon hiányzott már!
-Múlt héten abszolút végeztem az összes tárgyammal, és most ebben a félévben nagyon ügyes voltam szerintem. Sokkal jobban ment mint az előző :)
-A munkából kezd egy kicsit elegem lenni, most elég rendesen szar beosztást kaptam, ráadásul folyton én kapom a péntek-szombati 14-16 órát, utálom. Semmi időm nincs...
-Az egyik pici cicukám betegeskedik, valószínűleg belekapott valamelyik másik a szemébe. Annyira aggódom érte, remélem nem vakul meg, mert borzasztóan csúnya lett neki. Bár nagyon különleges kis macska, fél szemmel is csodálatos maradna<3
-Két nap-két könyv. Spoiler meg minden tököm:D ->
Először is a Homonnay Gergely: Puszi, Erzsi. Ha három szóval kéne jellemeznem, akkor: szar, szar, szar. Pedig én aztán imádom a cicákat, de ez tartalmilag egy nagy NULLA. Ennyit én is tudtam volna Kormi szemszögéből írni, de még százszor jobbat is. Folyamatosan ismétel, sztorikat, szavakat, minden oldalon hatszor szerepel a tonhal meg a lazac szavak, köszi, de már az első 5 oldalon felfogtam, hogy szereti a macskád... A csávó balfék a szerelem terén, ráadásul elég erősen hipochonder. Szókinccsel sem rendelkezik, kb egy általánod iskolás ír ilyen választékossággal. Tehát ez egy teljes csalódás, valakinek nem kell? Eladnám!:'D
A másik könyv Nicola Yoon: Minden, minden. Még vizsgaidőszakban leltem rá egy csodás Youtube reklám során. Tetszett a trailer, valójában többről nem is szól, de nagyon jól meg van írva. Szellemes, választékos szókincse van és van 1-2 tudományosabb dolog is benne. Augusztus 3-ától vetítik nálunk a mozik, el szeretnék menni rá, mert szép kis történet, ez tényleg tetszett :) Kicsit kiszámítható, de izgalmas és aranyos. Most megnéztem a trailert újra, sajnos sokat változtattak a dolgokon, úgyhogy kíváncsi leszek a megfilmesítésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése